La ColibriArt

Stimate Client,

Politica de retur ColibriArt pretuieste in primul rand grija fata de clientii sai si intelege dorinta dumneavoastra de a cumpara in siguranta pe site-ul nostru on-line.

Comenzile efectuate pe www.colibriart.ro se pot returna/schimba, iar politica de retur se aplica tuturor produselor achizitionate din magazinul nostru on-line, in conformitate cu articolul 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta (on-line) si aveti dreptul de a va retrage din toate aceste contracte, fara a preciza motivele, in termen de 15 zile de la data la care intrati, dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor comandate.

Ne dorim sa fiti pe deplin multumit atunci cand cumparati produsele noastre on-line, iar daca nu sunteti incantat de produsele cumparate, acum este mult mai simplu sa returnati produsele ColibriArt, fie ca doriti sa le schimbati cu alte produse sau preferati sa primiti banii inapoi, astfel va rugam sa urmati pasii recomandati pe site-ul nostru.

Mentionam ca serviciile de transport sunt terte fata de societatea noastra si datorita acestui fapt ele vor fi suportate integral de clientii care doresc retur sau schimb de produse.

Returnarea/schimbarea produselor la ColibriArt:

  1. Trimiteti un email la [email protected] cu un Formular de Retragere completat (vezi Model Formular de Retragere prezentat mai jos), in termenul legal de maxim 15 zile de la receptia produselor comandate de dvs. Daca aveti nelamuriri, pentru mai multe detalii, va rugam sa sunati de luni pana vineri, la  0770.201.764, in intervalul orar 10:00-17:00.
  2. Vom inregistra solicitarea dvs., dupa care veti fi informat prin email de confirmare despre datele acestei inregistrari.
  3. Dupa ce primiti confirmarea inregistrarii Formularului de Retrage, trebuie sa expediati pe cheltuiala Dvs. produsul/produsele prin intermediul serviciilor de curierat , in forma receptionata de la ColibriArt precum si cu respectarea conditiilor de retur mentionate mai jos, avand obligatia de a inscrie pe documentul de transport al produsului urmatoarele informatii:
  • Expeditor: Nume si Prenume Client;
  • Adresa Expeditor: Adresa Client;
  • Destinatar: Colibri Art Top SRL;
  • Adresa Destinatar: Adresa Colibri Art Top, receptionata de Client in emailul de confirmare;
  • Numarul si data facturii de cumparare a produsului.

Consumatorul isi asuma pe risc propriu expedierea produselor pentru care nu sunt indeplinite urmatoarele conditii de retur obligatorii (produsele putand fi supuse refuzului acordarii garantiei):

4. Produsele nu trebuie sa prezinte urme de purtare sau de uzura, si nu trebuie sa fie deteriorate din cauza actiunilor nepermise de manipulare mentionate in cadrul termenilor si conditiilor, precum si a certificatului de garantie, postate pe acest site on-line, altele decat cele necesare stabilirii de catre Client a naturii, caracteristicilor si functionalitatii produselor.

5. Produsele trebuie sa fie insotite de urmatoarele elemente obligatorii: factura de cumparare, certificatul de garantie si ambalajul.

Dupa expedierea produsului va rugam sa transmiteti un email catre [email protected] cu urmatoarele informatii legate de livrarea coletului:

  • Serviciul de curierat ales: (completati cu datele de identificare ale serviciului  de curierat ales)
  • Date AWB: (completati cu numarul si data documentului de transport al produsului expediat)
  • Date chitanta transport/serviciul de curierat: (completati cu numarul chitantei aferente costului de transport/serviciul de curierat suportat de Dvs. la expedierea produsului)

Atentie!Costul transportului pentru returnarea produselor se va face pe cheltuiala Clientului. In cazul schimbului de produse, Clientul va plati atat transportul pentru returnarea produselor cat si transportul pentru   retrimiterea noilor produse.

  1. ColibriArt va informa Clientul despre receptia produsului si in cazul in care ColibriArt constata ca au fost indeplinite conditiile de retur obligatorii, precum si termenii si conditiile obligatorii, atunci, in termen de maxim 14 zile de la data confirmata de primire a produsului returnat, in functie de alegerea facuta in Formularul de Retragere, conform cu Politica de retur vom rambursa suma incasata, cu exceptia costurilor de livrare initiale, sau, dupa caz, vom trimite produsele alese in schimbul celor comandate initial, la care se va adaga un nou cost de transport.
  2. In situatia returnarii partiale a unei comenzi la care s-a aplicat o reducere, Clientul pierde reducerea pentru intreaga comanda. Clientului i se vor restitui banii pentru pretul produselor returnate minus valoarea reducerii aplicata pentru intreaga comanda si a transportului initial.
  3. In situatia in care ati beneficiat de transport gratuit (la comenzile mai mari de 200 Ron) si doriti sa returnati produsele integral sau partial, vom rambursa suma incasata, minus costurile de livrare suportate de societatea noastra (vezi tarifele de transport practicate de site-ul nostru)

Note Importante:

  • Nu primim coletele pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport nu a fost efectuata de expeditor! 
  • Nu primim colete cu plata ramburs a transportului! 
  • Pentru Retur de Produs, Clientul va suporta costul pentru un transport
  • Pentru Schimb de Produs, Clientul va suporta costul pentru doua transporturi
  • Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului de schimb sau returnare de produse catre Colibri Art Top SRL.

 *************************************************************************************

Model de FORMULAR DE RETRAGERE

Prezentul formular se trimite inapoi completat, pe email la [email protected], doar daca doriti sa va retrageti din contract.

  • Catre:

S.C. Colibri Art Top S.R.L.,

Tel. 0770.201.764,

E-mail : [email protected]

  • Subsemnatul: (completati numele si prenumele clientului care a plasat comanda)
  • Adresa Clientului: (completati cu adresa din factura)
  • Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse: (completati cu produsele)
  • Comandate la data: (completati cu data si nr. factura)
  • Optiunea privind returul: (completati cu inlocuirea cu alte produse sau rambursarea valorii comenzii )
  • IBAN cont bancar, numele detinatorului contului si numele bancii: (daca optati pentru rambursarea contravalorii comenzii aceste informatii sunt asolut necesare)
  • Semnatura Clientului (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie)
  • Data: (completati data solicitarii)

*************************************************************************************

Este suficient sa completati datele de mai sus si sa trimiteti cererea de retragere prin e-mail la [email protected]. Va rugam ca informatiile solicitate prin formular sa se afle si pe o foaie de hartie in coletul cu produsele returnate.

Veti primi confirmarea de primire a cererii dvs. prin e-mail.

DREPTUL DE RETRAGERE

Dreptul de retragere este definit de Ordonanta Guvernului 34/2014, in completarea Ordonantei Guvenului 130/2000. In esenta, desi exprimarea este noua; dreptul de retragere este acelasi lucru cu dreptul de a returna produsele comandate in magazinul on-line.

Legislatia romana prevede: Conform Ordonantei Guvernului 34/2014, Clientul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile . Perioada de retragere expira dupa 15 zile, incepand din ziua in care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Client, intra in posesia fizica a produselor comandate.  Client este considerata orice persoana fizica.

Pentru a va exercita dreptul de retragere, conform cu politica de retur trebuie sa informati  Colibri Art Top S.R.L., prin e-mail  la [email protected]  cu privire la decizia dvs. de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca. In acest scop, puteti folosi Formularul de Retragere de mai sus; folosirea lui nu este insa obligatorie. Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecintele Retragerii:

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma incasata; cu exceptia costurilor de livrare/transport, in 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dvs. de a va  retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind, cu acordul dvs., transferul bancar in contul indicat de dvs.; in orice caz, nu se vor percepe comisioane ca urmare a rambursarii.  Acest cont ar putea fi debitat cu o intarziere de 24-48 de ore daca este deschis la o alta banca decat cea care asigura platile in cadrul site-ului ColibriArt.

Expediati produsele catre Colibri Art Top S.R.L., in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor (costul transportului prin curier rapid). Pentru a calcula costul exact al transportului produsului pe care doriti sa il returnati, puteti utiliza Estimarea de Cost de la Fan Courier.

Termenele mentionate mai sus, conform O.G. 34/2014 pot fi prelungite corespunzator in cazul in care ultima zi este o zi nelucratoare.

In cazul in care ColibriArt constata ca nu au fost respectati in integralitate termenii si conditiile prezente, si ca exista sau nu urme de deteriorare, de purtare sau de uzura a produseloratunci vom instiinta Clientul despre acest fapt, solicitandu-i sa se conformeze termenilor si conditilor prezente in site-ul nostru intr-un interval de 24h de la data primirii instiintarii, situatie in care termenul pentru respectarea obligatiilor legale ale societatii noastre se va decala corespunzator. In cazul in care Clientul nu se conformeaza termenilor si conditiilor in intervalul de 24 de ore de la data primirii instiintarii, ColibriArt va returna produsul Clientului cu plata ramburs a costului de transport.

Obligatii Finaciare

Clientul se obliga sa achite societatii noastre costurile solicitate de aceasta pentru serviciile prestate; aparute pentru stabilirea acordarii sau nu a dreptului de retragere ca urmare a procesarii Formularului de Retragere din politica de retur.
In cazul in care Clientul nu achita aceste costuri in termen de 5 zile lucratoare de la data comunicarii lor, incepand cu a 6-a zi lucratoare ColibriArt va calcula si costul serviciului de depozitare a produsului returnat, in valoare de 1 ron pentru fiecare zi de depozitare.

Clientul este avizat ca in lipsa conformarii la Politica de retur si la Termenii si Conditiile prezente si in lipsa achitarii costurilor solicitate de catre ColibriArt pentru serviciile prestate, produsul va fi retinut drept garantie de catre societatea noastra si va putea trece in proprietatea acesteia, fara alte formalitati, din momentul in care aceste costuri depasesc suma de restituit Clientului.

Un Client care nu se identifica cu Cumparatorul poate beneficia de dreptul de retragere din politica de retur; doar daca isi asuma opozabilitatea termenilor si conditiilor prezente.

In cazul returnarilor repetate, acestea pot fi interpretate ca utilizari abuzive sau ca incalcari, conform Termenilor si Conditiilor site-ului ColibriArt. In astfel de situatii, societatea noastra poate bloca accesul la site al utilizatorilor vizati, sau poate refuza onorarea comenzilor acestora.

Termenii si conditiile prezentate respecta legislatia in vigoare: Legea 365/2002 privind comertul electronic si Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanta.