Intrebari Frecvente

Intrebari frecvente la ColibriArt

Mai jos am incercat sa raspundem unor intrebari frecvente pe care le-ai putea avea cu privire la activitatea pe site-ul nostru:

  • Ce conditii trebuie sa indeplineasca un retur pentru a fi aprobat / acceptat?

Raspuns ColibriArt:
– Returul trebuie sa fie solicitat de clientul persoana fizica in termen de 15 de zile de la primirea produsului de catre client. Conform legislatiei – O.G. 130/2000 completata cu O.G. 34/2014, cu completarile si modificarile ulterioare: „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”;
– Produsul returnat trebuie sa respecte conditiile din Politica de Retur a site-ului nostru;
– Clientii persoane juridice pot solicita retur in aceleasi conditii ca si persoanele fizice, ColibriArt rezervandu-si dreptul de a aproba sau nu, un asemenea retur.

  • Cum pot solicita si obtine aprobarea formularului meu de retur (retragere)?

Raspuns ColibriArt:
– Te rugam sa completezi formularul de retur (vezi Politica de Retur) si sa trimiti solicitarea ta prin e-mail la contact@ColibriArt.ro. Recomandam confirmarea telefonica a primirii solicitarii tale de retur la tel. 0770.201.764.
– Echipa ColibriArt iti va raspunde prin e-mail sau telefonic si iti va acorda cu placere toata asistenta necesara pentru finalizarea rapida si usoara a returului;
– Detaliile complete le gasiti in Politica de Retur a site-ului nostru.

  • Pot solicita un retur numai pentru o parte din produsele dintr-o comanda?

Raspuns ColibriArt:
– Bineinteles! Este suficient sa mentionezi numele produselor pe care doresti sa le returnezi in formularul de retur (retragere);
– Detaliile complete le gasiti in Politica de Retur a site-ului nostru.

  • Care este pasul urmator, dupa solicitarea unui retur?

Raspuns ColibriArt:
– In maxim 24 de ore lucratoare, in urma analizarii formularului de retur, vei primi prin e-mail rezolutia solicitarii tale de retur (retragere);
– Dupa ce ai primit prin e-mail aprobarea returului, poti trimite prin curier coletul continand returul tau. Te rugam sa ne contactezi telefonic la tel. 0770.201.764 daca nu primesti confirmarea in 24 de ore lucratoare;
– Te rugam sa trimiti impreuna cu produsul returnat urmatoarele informatii: data comenzii, numele clientului, adresa clientului, optiunea privind finalizarea returului: inlocuirea cu un alt produs sau rambursarea valorii comenzii tale in contul tau bancar;
– Detaliile complete le gasiti in Politica de Retur a site-ului nostru.

  • Cum returnez produsele?

Raspuns ColibriArt:
– Coletul retur poate fi trimis numai prin curier rapid, cu mentiunea Fragil, iar clientul va trebui sa achite valoarea livrarii;
– Detaliile complete le gasiti in Politica de Retur a site-ului nostru.

  • Ce se intampla dupa ce coletul de retur a fost receptionat?

Raspuns ColibriArt:
– In maxim 24 de ore lucratoare de la primirea coletului tau de retur vei fi informat prin e-mail daca produsele corespund criteriilor de retur (pur si simplu sa nu fie purtate, deteriorate, sa aiba etichetele si ambalajul original – in cazul in care nu mai ai ambalajul si etichetele, vom aplica o taxa de 10 lei pentru a readuce produsul la starea in care poate fi vandut – sa nu fi suferit orice modificari care sa impiedice comercializarea lor, si, bineinteles, coletul trebuie sa contina toate produsele din solicitarea ta de retur).

– In cazul in care produsul returnat nu se mai afla in starea in care a fost livrat, ColibriArt isi rezerva dreptul de a calcula diminuarea valorii produsului cu costurile necesare readucerii acestuia la o stare vandabila;
– Dupa acceptarea returului, daca nu ti-ai exprimat deja optiunea, te vom contacta pentru a o solicita: poti decide sa iti alegi alte produse in schimb, sa primesti banii inapoi sau sa primesti un voucher pentru a alege alte produse mai tarziu.

  • Ce se intampla daca vreau sa primesc la schimb produse mai scumpe sau mai ieftine decat comanda returnata?

Raspuns ColibriArt:
– Poti alege si o rambursare partiala a returului tau, adica sa alegi un produs mai ieftin in schimb si sa primesti diferenta de bani in contul tau sau sub forma unui voucher in magazin. In acest caz, din valoarea initiala a comenzii se va scadea valoarea noii livrari;
– Daca doresti sa primesti produse mai scumpe la schimb, poti achita diferenta utilizand oricare dintre metodele de plata disponibile.

  • In cat timp voi primi inapoi banii achitati pentru o comanda returnata?

Raspuns ColibriArt:
– Valoarea comenzii tale (exclusiv valoarea livrarii/transportului conform facturii, a ambalajelor pentru cadou sau a eventualelor promotii, reduceri sau cadouri nereturnate) iti va fi rambursata in contul tau bancar in maxim 14 zile de la acceptarea returului.

  • Voi primi o factura de retur pentru produsele returnate?

Raspuns ColibriArt:
– Sigur!
– In cazul in care ai optat pentru a primi alte produse in schimb, coletul continand noua ta comanda va contine si factura de retur, impreuna cu factura pentru noile produse alese;
– Daca preferi sa ti se ramburseze valoarea comenzii sau ai ales sa primesti un voucher, factura de retur iti va fi trimisa prin e-mail.

  • Pot face sugestii sau sa imi afisez parerea cu privire la felul in care a decurs returul?

Raspuns ColibriArt:
– Parerea ta este importanta si apreciem orice sugesti, intrebari frecvente sau impresii cu privire la felul in care consideri ca a decurs returul.
– Poti sa ne trimiti un e-mail la contact@ColibriArt.ro.

Cu drag vom raspunde si la alte intrebari frecvente pe care ni le puteti adresa prin Formularul de Contact.